mitt namn är...

Selma. Jag gillar att:Rida,Pyssla,Sjunga,Spela Teater,

På fritiden brukar jag vara med kompisar och sitta vid darton.  

Min favorit artist är micheal jackson

Jag går i (T.E.X sporter)jag går på teater där jag går (alltså på den skolan)kan man spela Instrument, Dansa,Teater,"Bild",kör, och lite till.

jag går i en kör det är i en kyrka som jag bor ganska så nära.

Jag går i Ridning på sörmonsridklubb(smrk,står för det).Min favorit häst heter Nelson Prisse och
Amandla. 

Jag är med i ett Band jag spelar el-bas och sjunger ,det är jag och en till med i bandet men vi håller på att leta efter två till.

Jag går i scouterna.

Jag går i en sak som kallas upptäckarna där får man hjälp med läxorna och så typ gör vi saker.

Jag går i fotboll också men det har slutat för iår.

jag har haft en blogg förut men nu gör jag en ny, den gammla heter selmamathilda.blogg.se


så här ser jag ut...


  

           Scout Läger 2009                                                 Scout Läger 2009                             




Kram Selma!

vad ska ni göra idag da?;)











Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej!



Var med & tävla om ett presentkort i min blogg:



http://jennifermakeup.blogg.se/2009/september/tavling.html



Kram =)

2009-09-27 @ 01:05:42
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-27 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0