elevråd!=)

hejsan

jag ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva några rader först. Idag på skolan var det ,det första elevrådet och jag är sån här typ som går iväg på det , och en till. Men han och en i den andra klassen blev "utslängda" för de var typ asflumma!xD

idag var det fotbolls avslutning med pizza och kladkaka. det är askul först äter vi pizza sen går vi ut och spelar wollybool eller kör dunken(savning).Sen har jag suttit vid darton resten av kvällen. Imorn ska jag repa med bandet, och vara med claram tror jag. På teatern så sak vi spela Prins hatt om ni har hört den, jag fick den rollen jag ville ha :prinsessan:  den yngsta alltså. nu ska jag sova eller läsa lite först jag vet inte.

vad har ni gjort idag?

kram selma♥        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0