Let's dance!

Hej hopp!
idag på upptäckarna hade vi Let's dance, det var dock inte så kul, man fick inte välja låt först fick vi trosdockorna men så bytte vi och så fick vi någon konstig men så hittade jag en till skiva, och i den var det den där anki och pytte låten:) fast ingen han klart så ingen visa upp elr jag och två tjejer till stogg och skulle dansa men vi skratta så det blev inte så mycket av det!

nu ska jag läsa jag ska börja med en ny bok systern min har läst och sägger att den är jätte bra den heter saknad jennie 3 år av    Caroline B. Cooney
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Tack! :)

Vad skönt! Jo det är bra med mig med :) kram!

2009-10-06 @ 00:01:23
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0