:):):)

hej!
idag har jag varit med Hannah och clara m. Fast innan det så var jag barnvakt åt min urgulliga kusin Hugo!
först var jag ju i kyrakn men det var typ ett årsmöte efter gudatjänsten så då följde Hugo med mig hem, först målade vi med vattenfärg, sen kom Hannah och så bakade vi chokladbollar tillsammans med Hugo, dom blev ganska goda, lite starka bara men anars var dom goda. Sen lekte Hugo lite medans jag och Hannah städade köket. Fast det var bara för att vi ville åka till badhuset som vi städade,fast den gick inte:/
sen så skulle Hannah hem och äta. Och då kom cissi(Hugos mamma) och Anton(hugos brorsa) men de stannade ett tag och drak kaffe. Då kom Hanah och så skulle vi gå ut till den nya lekplatsen och gunga, och då kom Hugo med ut. sen gick jag och Hanah till kyrkan, vi började på en koja , sen ringde vi Clara M. Det var jätte kul, sen skulle Claram hem. Då spelade jag och Hannah biljard i en halvtime tre kvart. sen kom jag hem och åt pastasalad och korv. sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Imorn är det skola, upptäckarna och kören som gäller!:) kul!
Jag ska döpa mig. nång gång vet inte när jag har pratat med Preinge'(prästen) och vi ska prata mer om det!<3<3
vad har ni gjort idag?

kramar selma♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0